Beeld & Beeldredactie

boodschap beeld beeldredactie

Hoe verpak je de boodschap

Een beeld zegt meer dan duizend woorden. En klopt het beeld bij de boodschap die je wilt overbrengen, dan bereik je waarschijnlijk heel veel mensen. Andersom kan ook het geval zijn. Past het beeld niet bij je boodschap, dan kan het effect van je boodschap wel eens verkeerd uitpakken. 

foto fotografie beeld

Geloofwaardigheid van beeld

Veel organisaties maken tegenwoordig gebruik van stockfoto's. Het zijn beelden die je voor weinig geld inkoopt bij beeldbanken. Handig als je dringend om beeld verlegen zit. Nadeel van dergelijke foto's  is dat ze onpersoonlijk zijn en er meestal te gelikt uitzien. Uit onderzoek  is gebleken dat een foto of beeld van de werkelijkheid geloofwaardiger overkomt. Kortom, je overtuigt je doelgroep sneller door persoonlijke beelden van je personeel, organisatie of product te gebruiken. Eigen fotomateriaal wordt als authentiek ervaren en wordt bovendien vaker bekeken.

youtube filmpjes film video

Filmpjes op YouTube vergroten je vindbaarheid

Illustraties, infographics en video's of filmpjes versterken je boodschap en kunnen zelfs een goede vervanging voor tekst zijn. Het plaatsen van filmpjes op YouTube echter, vergroot je vindbaarheid aanzienlijk en is dan ook niet meer weg te denken uit het medialandschap.

film video youtube

Passend beeld

Web en content adviseert en maakt voor jou passende beelden of film. Met een ervaren fotograaf, een grafisch designer en een kei van een cameravrouw in huis, moet dat lukken. In overleg maken we er samen iets moois van.